Wat is het?
Een sales tool waar minigames worden aangeboden aan bedrijven, waarmee meer leads voor een bedrijf gegenereerd kunnen worden.
Deze minigames zijn op een modulaire wijze ontworpen, dit houdt in dat er enkel de basis essentie van deze minigames aanwezig zijn en dat deze door bedrijven gepersonaliseerd zijn op basis van hun merkwaarden, visie en branding .
Interactieve mockup
Wil je meer van het platform zien? Hieronder is een interactieve weergave van de definitieve Leadsplay mockup.
Deze mockup is klikbaar, maar je kunt ook navigeren met je pijltjestoetsen.
Wireframes
Vanuit al het vooronderzoek zijn er wireframes gemaakt. Deze zijn ook getest met gebruikers om te observeren of de website een overtuigende kracht heeft. Dit was een groot succes, en werden deze wireframes op een aantal punten na aangepast en uitgewerkt tot de mockups die hierboven te zien zijn.
Styleguide & Logo
Om consistent te blijven in alle media uitingen, is er een styleguide neergezet. Aangezien ik alleen werk aan dit project was het niet nodig om deze heel uitgebreid te maken.
Het logo is een woord speling op “Let’s play” en de Erlenmeyer fles gecombineerd met Tetris blokjes dat bedrijven kunnen experimenteren met minigames binnen hun merk.